dinsdag 2 oktober 2012

Preview: Limited Edition: Essence - Class of 2013



Naast Catrice brengt natuurlijk ook Essence een nieuwe limited edition collectie uit. Deze heeft de naam ‘Class of 2013′ gekregen. Deze limited edition komt in oktober 2012 en richt zich op de trend deze herfst! De collectie bevat de volgende producten:

Nagellak – €1,89 p.s.
Vooral school's out forever en alpha better gamma trekken hier mijn aandacht!

01 blues of being cool


02 school’s out forever


03 ready for rush week?


04 alpha better gamma


Topcoat – €1,99
Essence heeft ook een topcoat aan deze limited edition toegevoegd. Deze topcoat zit vol met glittertjes!! Hebben!!

01 college hero


Blush – €2,99
Een prachtige blush! OMG, die wil ik echt zo graag hebben!!

01 alpha better gamma

Translucent powder – €2,99
Ook een doorzichtige (translucent) powder zit er deze keer bij. Deze sla ik over, ik heb al meer dan genoeg poeders.

01 sheerleader

Lip Tint – €1,99 p.s.
Essence heeft deze keer ook 2 kleuren liptint uitgebracht. Liptint is eigenlijk een soort 'verfje' wat je op je lippen smeert en wat dan in je lippen trekt. Zo blijft de kleur nog langer op je lippen zitten (zonder dat je een lippenstift-laag hebt). Ready for rush week ga ik proberen te scoren, ik denk namelijk dat alpha better gamma voor mij veel te licht is.

01 alpha better gamma


02 ready for rush week?


Oogschaduwpotlood – €1,89 p.s.
Ook heeft Essence deze keer 3 kleuren oogschaduwpotlood uitgebracht. Deze doen mij denken aan de NYX Jumbo pencils. Deze sla ik echter ook over!

01 want to be my freshman?


02 school’s out forever


03 blues of being



Cosmeticatasje – €2,99
Een superschattig make-up tasje, in de vorm van een leren schooltas zoals ze die vroeger hadden! Super gaaf!

01 old-school bag
Haarelastiekjes – €1,59 per 2
Ook zitten in deze limited edition haarelastiekjes. Ook deze sla ik over, ik heb namelijk al een paar 100 haarelastiekjes denk ik...

01 campus fellows


De limited edition ligt vanaf nu in de winkels. Wat gaan jullie er van halen?

Geen opmerkingen:

Weekdeals (728x90)