zaterdag 16 februari 2013

Max Factor Fantasy Fire

Laatst zat ik in de trein, ik had Fantasy Fire op mijn nagels, over zwart. Ik ben werkelijk waar helemaal gek van dit nagellakje, vooral omdat het aan ieder kleurtje eigenlijk een andere twist geeft. Een tijd terug liet ik jullie dit lakje al zien over paars en over zwart. Over zwart vond ik toen sowieso al een supergaaf effect hebben maar toen de zon er laatst op een andere manier op scheen wist ik niet wat ik zag!

Mijn nagels werden een hele mooie kleur groen!



Fantasy Fire is heel lang overal uitverkocht geweest, maar laatst liep ik in de DA bij ons in de buurt en daar zag ik hem gewoon in de schappen staan! Excuses voor de slechte foto!



Zoals jullie kunnen zien kost hij daar 5,07 (rare prijzen zijn het toch geworden na die btw-verhoging). Ik zou zeggen, grijp je kans!

1 opmerking:

Rasa zei

Hey! Just found your blog, it's so great!
Check out mine sometime if you'd like xx

AIMEROSE BLOG

Weekdeals (728x90)