maandag 18 februari 2013

Nieuwe collectie Catrice nagellak

Jeej!! In maart verschijnt dan toch eindelijk de nieuwe nagellakcollectie van Catrice! Met mijn geweldige verslaving voor de Ultimate Lacquer nagellakjes kan het natuurlijk ook niet anders zijn dan dat er een hele hoop op mijn wishlist zijn beland! Kijken jullie mee naar de lakjes die vanaf maart in de winkels liggen?



Zoals jullie weten zijn alle lakjes van Catrice 'uit het assortiment' gegaan. Nu komen er een aantal terug, maar de samenstelling van de lakjes is veranderd. Zo zouden ze onder andere het perfecte gel-effect creëren, zonder af te bladderen. Ik ben benieuwd! Het assortiment zal de volgende kleurtjes bevatten!

01 Fuchsiarama, 02 Pimp my Shrimp, 03 Papa Don't Peach
04 Orange-Utan, 05 Earnie & Birdie, 06 Oh my Goldness!
07 genius in a Bottle, 08 Goldbusters, 09 Hugo Moss
10 I'm not a Greenager, 11 Miss Piggy's BF, 12 Walk the Lime
13 Shopping Day at Bluemingdales, 14 Purple Reign, 15 Denim Moore
16 George Blueney, 17 Caught on the Red Carpet, 18 Bloody Mary to go
19 Feed Said red, 20 Meet me at Coral Island, 21 Rosy One More Time
22 Bricky Mouse, 23 the Monkey get's Funky, 24 The GlamoureX Factor
25 Robert's Red Ford, 26 Raspberryfields Forever, 27 The Pinky and the Brain
28 You Better Think Punk, Will You Berry me?, 30 Lilactric
31 Even More Heavy Metallilac, 32 The Dark Knight, 33 In the Armee Glow

34 Squeeze me, 35 Petropolitan, 36 Mint Me Up!
37 The Effect Maker, 38 Vinto Tinto, 39 Black To The Routes

40 I'm Dynamite

Ik heb er een aantal op mijn wishlist staan, deze ga ik eens goed bekijken zo gauw de lakjes in de schappen liggen! Omdat ik nu met een project pan bezig ben zal ik ze nog niet gelijk kopen, maar we hebben weer een half jaar tot de volgende assortiments-update. Tijd zat dus!

Hebben jullie al lakjes op het oog die jullie echt aan moeten schaffen?








Geen opmerkingen:

Weekdeals (728x90)