vrijdag 19 april 2013

Bourjois Smoky Eyes - Gris Lilac

Ik kwam tot de ontdekking dat ik over een palette van Bourjois helemaal geen review had geschreven! Lang heb ik getwijfelt of ik dit wel wilde doen, ik vind het zelf namelijk veel leuk om te schrijven over producten die ik geweldig vind! Ik word er blij van als ik een koopje heb gescoord en dit met jullie kan delen. Vaak doe ik ook goed research voordat ik dingen koop en zo heb ik eigenlijk bijna nooit een miskoop. Toch wil het mij heel af en toe wel eens gebeuren dat ik impulsief wat koop. Zo ook een tijd geleden, toen ben ik naar de Etos X-perience geweest. Een superleuk intitatief van de Etos, waar verschillende merken wat van zichzelf lieten zien en je advies kon vragen. Daar zat een aardige mevrouw die mij op wilde maken met Bourjois-producten. Ze koos wat grijzige/aubergine tinten uit en ging aan de slag. Ik had die dag zelf al wat make-up op, maar dit was geen probleem zei de deze dame. Ze haalde er wat af, deed er wat Bourjois oogschaduw bij en het uiteindelijke resultaat was echt heel gaaf. Helaas ben ik die foto's kwijt (computer besloot te crashen) maar ik vond het echt prachtig. Mijn vriend reageerde wat verbaasd, omdat hij vond dat ik eigenlijk precies hetzelfde deed met mijn make-up (thanx!) maar hij was blij dat ik zo blij was ;). In de winkel heb ik mij laten verleiden tot het kopen van de oogschaduw en het oogpotlood waarmee ik die prachtige look na kon maken!




Bourjois is toch al gauw 2, zo niet 3 keer zo duur dan de merken die ik normaal heb en ik kocht het nagelverzorgingssysteem van Trind er bij dus uiteindelijke kostte het allemaal best veel geld. Maar, hield ik mezelf voor, dan heb ik ook wat! Het oogschaduwtrio wat ik heb aangeschaft is het smoky eyes trio in de kleur Gris Lilac. 3 prachtige kleuren om een grijze smokey eye te maken met een paarse gloed er doorheen.

Or so i thought... Toen ik ze ging swatchen viel me iets op..  Ik kon wrijven wat ik wilde, er kwam amper kleur vanaf. 

Links zie je drie swatches zonder oogschaduwbasis, rechts zie je drie swatches met oogschaduwbasis. Hiervoor ben ik vijf keer stevig met mijn vingers over de bolletjes oogschaduw geweest, dit is exact wat er toen vanaf kwam. Ik kon mijn ogen haast niet geloven en heb het nog twee keer over gedaan. Beide keren kreeg ik echter precies hetzelfde resultaat.

Ik heb ook een foto met flits gemaakt.


Hier zie je de shimmer die ik supermooi vind! Maar ook hier zie je dat de kwaliteit echt niet geweldig is. Voor mij is het zeer onder de maat. Ik baal hier stevig van, want ik vond de ooglook die bij mij gemaakt was zo verschrikkelijk gaaf! Die vrouw heeft natuurlijk wel meer tijd besteed aan mijn make-up dan ik zelf normaal gesproken doe, ik zit 's ochtends gewoonweg niet een half uur lang oogschaduw aan te brengen. Dus misschien als ik er een flink de tijd voor neem ik hetzelfde resultaat heb, maar ergens heb ik er toch een beetje een naar gevoel bij. Ik heb namelijk vele goedkopere oogschaduws die een veel betere pigmentatie hebben. Misschien heb ik net een verkeerde gepakt, ik weet het niet.

Ik heb dit palette snel ergens in mijn kast verstopt, om hem de komende tijd er niet meer uit te halen.

Dit trio kun je in de drogisterij vinden voor 12,90, helaas is het voor mij echt geen aanrader.

Hebben jullie dezelfde ervaring met dit palletje? Of heb ik helaas gewoon een slechte versie?


Geen opmerkingen:

Weekdeals (728x90)