vrijdag 12 april 2013

Swatches Catrice LE: Candy Shock


In mijn shoplogje konden jullie al zien dat ik vier producten van de Candy shock-editie heb gehaald. Ik legde twee nagellakjes, de highlighter en de blush in mijn mandje. Ik had nog wat andere dingen op mijn wishlist staan, maar bij nader inzien besloot ik deze niet mee te nemen. De oogschaduws vond ik vrijwel allemaal te licht, de lipbalmsticks te metallic, de sugar pearls zou ik toch nooit gebruiken en de lip-peeling ben ik gewoon vergeten.

Allereerst de twee nagellakjes, ik koos de kleuren I scream: Ice cream en Play it blue. Mijn excuses voor mijn nagels, ze zijn er slecht aan toe en ik heb veel velletjes rond mijn nagels. Na het bekijken van de foto's heb ik ze dan ook gelijk korter geknipt en ik ben ze nu aan het behandelen met Trind. Je kunt binnenkort een review verwachten over het Trind nagelsysteem. Terug naar de lakjes, ze kosten 2,69 per stuk, wat goedkoper is dan de lakjes in het vaste assortiment.

I scream: Ice cream is een lila-kleurig lakje die echt heel erg licht is. Lekker zomers, ik heb ze geswatcht op toen ik nog wat langere nagels had maar op kortere nagels vind ik hem toch wat mooier uitkomen. Hij lakt wat vervelend, de eerste twee laagjes waren bij mij wat streperig, de derde trok alles recht. De droogtijd is vrij snel (gelukkig)

Play it blue is een heel lichtblauw lakje, zo licht had ik hem nog niet. Wederom vind ik deze wat mooier staan op kortere nagels. Dit lakje heeft een apart effect, hij droogt namelijk semi-mat op. Ik vind hem niet supermat, maar hij glanst ook beduidend minder dan I scream: Ice cream. Ook dit lakje had drie laagjes nodig maar droogde gelukkig lekker snel.

Dan de pronkstukken in deze limited edition, de blush en de highlighter. Ik moet eerlijk zeggen dat deze mij wel erg tegenvielen. Ik had gehoopt op veel meer pigment, normaal doet Catrice dit prima namelijk.













De blush is er in 1 kleur, namelijk Sugar Shock. Hij ziet er prachtig uit en toen ik hem swatchte in de winkel leek het wel wat. Ik weet niet of het door het licht in de winkel kwam, maar ik krijg dezelfde kleur gewoon niet op mijn hand. Het doosje vind ik ook wat goedkoop aanvoelen, ik ben erg bang dat ik hem breek. Op mijn wangen geeft hij een lichte kleur, ik kan me voorstellen dat hij voor de dames die wat bruiner zijn veel te licht is.












De highlighter, Vanilla Love, is ook al zo'n  mooi pareltje. Hier voelt het doosje wel wat steviger aan, maar hij is ook een stukje groter. De swatch was ook niet veel bijzonders, maar hij gaf wel een beetje glans af dus ik dacht meenemen. Ik hoef namelijk geen discobol op mijn wangetjes. Helaas geeft ie niet veel glans aan mijn wangetjes, je kunt op de foto hieronder zien hoe de kleur op mijn arm is.

De swatches. links zie je de blush en rechts de highlighter. Je moet echter wel goed kijken wil je wat zien! Ik heb ook nog een foto met flits gemaakt (deze is wat wazig) en wat daar opvalt is dat de blush veel meer glanst (glittert) dan de highlighter.. Vreemd.. 


Ik ben blij dat ik ze heb, ze zijn alleen al superleuk om naar te kijken maar ik had er echt meer van verwacht. voor de blush betaal je 4,59 en voor de highlighter 4,99. Niet superveel natuurlijk, maar ik weet niet zeker of ik ze opnieuw zou kopen. Het pigment valt me erg tegen helaas.


Geen opmerkingen:

Weekdeals (728x90)