zondag 14 april 2013

Preview: Etos Wellness

Ben jij toe aan een moment voor jezelf? Etos introduceert een luxe wellness-lijn, waarmee je iedere dag van je eigen spa-ritueel kunt genieten. In je eigen badkamer! Je kunt kiezen uit drie bijzondere werelden, elk met verschillende producten. A Beautiful You: de wereld van perfecte verzorging,Inner Calm: de wereld van optimale ontspanning en Your Pure Body: de wereld van ultieme reiniging. In iedere wereld staat een rijke basisgeur centraal, zodat je voor elke stemming een favoriet kunt kiezen. Echte luxe voor een betaalbare prijs. Een cadeau voor jezelf, of voor een ander! 
Zo begon het persbericht van Etos, over hun nieuwe wellness-lijn... Mijn aandacht hadden ze meteen! Vanaf morgen (15 april) liggen er drie nieuwe geurlijnen in de winkel en ik zal ze even kort behandelen. Iedere lijn bevat weer een aantal andere producten dus er is echt voor ieder wat wils! Perfect om jezelf te verzorgen, te relaxen en te reinigen!

A Beautiful You: perfecte verzorging

Mooi en stralend voor de dag komen? Jouw verwen-moment draait om absolute schoonheid en weldadige geuren en verzorging. De A Beautiful You-wereld staat helemaal in het teken van geurige jasmijn en kersenbloesems. Producten met fijne structuren, voor een perfecte verzorging van je huid. Ervaar hoe de douche-mousse zich van een gel tot een rijk schuim ontwikkelt, terwijl je geniet van de heerlijke geurexplosie die vrijkomt. Hierna gebruik je de A Beautiful You douche scrub met Jojoba-beads en zuiverende rozenblaadjes-extracten voor een stralende, gladde huid. Of laat je verleiden door het body serum met rijstkiemolie en zijde. Voor een zijdezacht huidgevoel.

Ik ben gek op kersenbloesems en ik vrees dan ook dat ik hier echt wat van ga aanschaffen! Ook Etos komt met een douche-mousse, ik vind dit echt de beste uitvinding van de afgelopen tijd. Ook het serum heeft mijn interesse, serum op mijn gezicht doet al wonderen dus dan zal het vast voor mijn droge huidje perfect werken! De verpakkingen vind ik zo op het eerste oog er heerlijk uitzien, ik vind ze er luxe uit zien. De producten zijn ook nog eens heel erg betaalbaar want voor de douchegel en foam betaal je €4,99 per stuk, de scrub kost € 6,49 en het serum kost maar € 7,99.


Inner Calm: optimale ontspanning

In jouw wekelijkse, drukke planning ben je toe aan een wellness-moment voor jezelf. Met de Inner Calm-wereld van Etos ervaar je hoe échte ontspanning voelt. De basisgeur van patchouli neemt je mee in zen-achtige sferen. Met de zoutscub bijvoorbeeld. Terwijl het zeezout langzaam oplost, verzorgt de voedende olijfolie jouw huid intensief. Heeft je huid wat extra aandacht verdiend? Neem de tijd voor een uitgebreid body-masker. De Kaolien klei en de aroma’s van oranjebloesem en lavendel geven je een zachte huid. Sluit je ontspanningsritueel af met de body-olie spray, die kalmerend jasmijnextract en amandel- en Jojoba-olie bevat.
Deze lijn staat in het teken van ontspanning, leuk dat de Etos niet voor lavendel als basis gaat (hier houd ik namelijk niet echt van)! Patchouli is een van mijn favoriete wierookgeuren waar ik helemaal van tot rust kom. Scrub gebruiken wij hier in huis bij het leven, dus die zal er zeker gaan komen. Het body-masker is iets waar ik erg nieuwsgierig naar ben, hier komt dan wel weer lavendel bij kijken dus ik ga even in de winkel ruiken hoe sterk je de lavendel ruikt. Ook hier zijn de prijzen weer erg betaalbaar, je betaalt namelijk € 4,99 voor de showerfoam, € 7,49 voor de body-oil en € 7,99 voor het bodymasker. De scrub uit deze lijn kost 6,49.


Your Pure Body: ultieme reiniging

Een actief leven vraagt zo nu en dan om een grondig reinigingsmoment. Terug naar de basis en je herboren voelen. Met de Your Pure Body-wereld van Etos geniet je van een ultieme hammam ervaring met de geuren rozemarijn en eucalyptus. De revitaliserende douche-olie uit deze wereld bevat argan, dat zorgt voor een zijdezacht gevoel. Een bijzondere reinigingservaring beleef je met de kleiscrub. Deze scrub bevat zuiverende puimsteen van vulkanische oorsprong, die je huid optimaal hydrateert. Om je huid soepel te houden kies je voor de romige bodycrème. Pure verwennerij!
Toen ik dit las begon ik serieus bijna te juichen. Mijn favoriete geurstokjes komen van de Rituals en zijn van de geur Hammam-secret. Deze heerlijke geur is op basis van rozemarijn en eucalyptus en wat zag mijn oog.. jawel.. deze wellness-lijn is op basis van die twee geuren! De douche-olie bevat ook nog eens argan-olie. Dit is echt mij favoriet. Ik ga alles van deze lijn aanschaffen! De showerfoam uit deze lijn kost ook maar € 4,99, de doucheolie maar € 6,49, de kleiscrub en bodycreme € 7,99.

Ik kan echt nog niet kiezen! Vanaf 15 april kun je deze producten in de Etos vinden en van 15 april t/m 12 mei geldt op al deze producten 25% korting. De showerfoams kun je danbijvoorbeeld al scoren voor € 3.74!

Geen opmerkingen:

Weekdeals (728x90)