vrijdag 22 november 2013

Dove - Wintercare handcrème

Follow my blog with Bloglovin
De winterperiode is weer aangebroken en dat betekent voor mij: Smeren, smeren en nog eens smeren. De tubes/potten handcrème zijn in de koude maanden niet aan te slepen hier in huis. Hoewel ik niet echt heel erg merkvast ben, doen de potten Dove Wintercare het hier altijd goed. De crème vind ik heerlijk om mijzelf mee in te smeren en ik gebruik deze dan ook graag voor mijn handen. Toen mijn tube handcrème op was, ik een nieuwe moest hebben en ik zag dat Dove bij deze Wintercare-lijn een handcrème heeft, was de keus natuurlijk snel gemaakt.

De tube handcrème heeft dezelfde heerlijke geur als de douchegel en body-crime, de bodylotion heb ik niet in mijn bezit maar deze zal vast dezelfde geur hebben. Dove zegt zelf dat ze dit jaar wederom de geur Amber er in hebben verwerkt, maar ik vind hem zelf lichter dan die van vorig jaar. De handcrème bevat het DeepcareComplexTM van Dove, wat inhoudt dat het niet alleen de huid hydrateert, maar ook diep voedt. Dat is nu net wat mijn handen nodig hebben in de koude dagen.





De tube bevat 75ml wat ik een prima hoeveelheid vind voor een handcrème. De tube is een fijn formaat om mee te sjouwen in mijn tas. Ik ben een sucker voor de verpakkingen van de Wintercare-lijnen, ik vind de sneeuwsterretjes helemaal geweldig. Deze zie je ook terug op de tube handcrème (wel maar 3 stuks).


De crème zelf is een vrij stevige witte substantie die zich makkelijk uit laat smeren. Ik heb het idee dat deze crème mijn handen lekker zacht maakt en goed voedt, ik heb namelijk nauwelijks last van barstjes in mijn handen (deze heb ik normaal wel door het koudere weer). Hij trekt vrij snel in, dus je kunt ook alweer snel verder gaan met waar je mee bezig was.




De prijs vind ik helemaal super, de tube kost 2,99 wat niet veel is. Ook is Dove lekker vaak in de aanbieding bij Kruidvat, Trekpleister en Etos dus grote kans dat je hem voor minder aan kunt schaffen, zo heb ik er 2,10 voor betaald.

Geen opmerkingen:

Weekdeals (728x90)