zaterdag 16 november 2013

Wishlist verjaardag


Ik ben bijna jarig (over 2 nachtjes!) en word dan alweer 28. Tijd voor een feestje natuurlijk! Nou ja, niet helemaal waar... ik ga mijn verjaardag dit jaar niet echt vieren. Vanmiddag komt er wat familie langs, maar verder ga ik niet al te veel spannende dingen doen. Omdat jarig zijn natuurlijk een ideaal excuus is om weer eens een wishlist te maken, heb ik dat natuurlijk ook gedaan. Bij deze wil ik mijn korte wishlist met jullie delen.





1. Een Samsung Galaxy Tab 3, deze wil ik zoooo graag! Ik heb hem eigenlijk niet op mijn wishlist staan, maar wel kleine financiële bijdrage gevraagd (A), waarmee ik deze aankoop ga sponsoren.

2. De lipscrub van Lush in de smaak Popcorn, heerlijk! Vooral met dit winterse weer heb ik erg veel last van velletjes en deze scrub lijkt me ideaal om deze velletjes weg te poetsen!

3. Lemony Flutter! Natuurlijk kan ik dit paradepaardje van Lush niet voorbij laten gaan. Nog nooit heb ik deze geprobeerd, maar het moet er toch een keer van komen!

4. Deze Santa's lipscrub heb ik ook op mijn lijstje staan, ik kan namelijk niet kiezen!

5. Wederom een product van Lush, de Snowfairy douchegel. Vorig jaar was ik net te laat dus dit jaar wil ik hem graag een kansje geven!

6. Een oogschaduwpalet van Sleek, namelijk het Oh So Special palet! Ik zag deze op Alice&Jo voorbij komen en is een van de mooie paletjes van Sleek die ik graag in mijn bezit wil krijgen!

7. Weer een een oogschaduwpalet van Sleek, maar nu met hele andere kleurtjes. Dit Bad Girl palet van Sleek zag ik wederom bij Alice&Jo en ik ben op slag verliefd geraakt!

Dit waren alle items van mijn lijstje op dit moment. Het is nu, met de feestdagen in zicht, natuurlijk het ideale moment voor een wishlist. Wat staat er bij jullie op jullie wishlist?

Geen opmerkingen:

Weekdeals (728x90)