vrijdag 20 mei 2011

Minishoplog

Het is weer tijd voor een kleine shoplog, wederom helemaal gevuld met nagellak!!

Ik ben weer een keer gaan shoppen, samen met mijn vriend, en die heeft eigenlijk mijn mandje gevuld. Ik wilde eigenlijk kijken voor de cracklenagellak van Essence, en deze was er niet. Toen zag ik dat de nieuwe LE van Catrice in de schappen stond kon ik die natuurlijk niet laten staan. Een aantal nagellakjes die er stonden leken op kleuren die ik al had, en die heb ik dus voor deze keer laten staan. De blauwe vond ik wel heel bijzonder en besloot ik dus mee te nemen. Mijn vriend gooide de groene in mijn mandje, onder het mom van ‘groen is altijd goed’. Toen ik verder keek zag ik ook dat Iron Mermaiden in het schap stond. Hier was ik ook al op aan het wachten dus deze belandde natuurlijk ook in mijn mandje. Ook Am I Blue Or Green kon ik natuurlijk niet weerstaan, en even later kwam mijn vriend alweer aanzetten met een groene kleur, namelijk Run, Forest Run! Weer met dezelfde reden (groen is altijd goed).

Tja.. zo ga je dus kijken voor 1 lakje.. en kom je met andere lakjes 5 thuis :P.



Van links naar rechts zijn dit:
Enter Wonderland - Wonderland Green Card
Enter Wonderland - Miracle Heaven
Am I Blue Or Green?
Run, Forest Run!
Iron Mermaiden


Swatches komen er aan!

Geen opmerkingen:

Weekdeals (728x90)