zaterdag 21 mei 2011

NOTD #5 – Catrice Purpelized

Weer een nieuw lakje van Catrice wat de aandacht verdiend. Purpelized zit in het vernieuwde assortiment. Paars kun je wat mij betreft niet genoeg hebben, en ook paarse lakjes heb ik dan natuurlijk weer heel veel. Maar deze is toch echt wel uniek te noemen. Het is een donkerpaarse kleur waar zilveren en paarse glittertjes inzitten. In het flesje zag hij er al heel bijzonder uit, en ik gooide hem dan ook zonder twijfel in mijn mandje. Op naar de swatches.

Helaas is het lakken niet zo heel goed gelukt, omdat de droogtijd van dit lakje best lang is (en ik best lomp ben af en toe). Mijn wijsvinger is dus helemaal verprutst, maar ik hoop dat jullie daar een beetje doorheen kijken, en de nagellak daar niet op beoordelen :P.

Zoals je op deze foto ziet is het lakje echt heel bijzonder, vooral als het licht er op schijnt. Allerlei glittertjes lichten dan op. Ik vind dit de nagellak echt supermooi maken.


Ik heb ook nog een foto van dichtbij gemaakt, zodat je nog een keer kunt zien hoe bijzonder het lakje is. Er zijn maar 2 lakjes nodig om dit lakje dekkend te maken, ik vond hem zelf alleen wat stroperig en vervelend lakken. Het duurde voor mijn gevoel vrij lang voordat hij droog was. Maar goed, dit lakje is toch wel vrij uniek, en dus heb ik dit er graag voor over. Misschien is dit lakje iets te donker voor dit weer, maar eigenlijk trek ik me daar niet altijd iets van aan. Ik draag gewoon wat ik leuk vind.

Dit lakje is verkrijgbaar bij de Kruidvat voor 2,49.


Wat vinden jullie van dit lakje?


Geen opmerkingen:

Weekdeals (728x90)