donderdag 5 mei 2011

NOTD #3 - Essence Where is the Party?

Bij de shoppingspree afgelopen week heb ik het lakje ‘where is the party?’ kunnen bemachtigen. Een NOTD kan dan natuurlijk niet achterblijven. Where is the party? is een duochroom lakje uit de vernieuwde collectie van Essence.


Het lakje staat links op de foto. In het flesje lijkt het lakje een paars/groene kleur te hebben en ik vind hem soms ook een beetje grijzig. Ik was benieuwd hoe dit op mijn nagels over zou komen, en had daar toch wel een klein beetje een hard hoofd in. Dit bleek helemaal niet nodig te zijn, want zo ziet hij er uit op mijn nagel.



Zoals je ziet is het een mooie paarsige kleur. Ik heb hier 2 laagjes op, en dit is ook wel nodig om het een beetje dekkend te krijgen. Voordeel is wel dat de lak erg snel droogt. Ook is hij, tegen mijn verwachting in, niet heel streperig met lakken. Van dichtbij zie je een duidelijk paars kleurtje en lijkt er op de foto zelfs een shimmertje in te zitten. Deze valt eigenlijk echt niet op.



Het gave aan deze nagelak is (vind ik) dat deze er verschillend uit kan zien. Zoals in het flesje te zien was leek de lak soms ook groenig. Dit is moeilijk op de foto te vangen maar ik heb denk ik toch op 2 foto’s dit een beetje voor elkaar gekregen. Op de eerste swatchfoto is een beetje te zien dat mijn wijsvinger een andere kleur lijkt te hebben. Ik heb ook een foto dichtbij kunnen maken waarin het nog iets duidelijk is. Op deze nagel zie je dat de kleur bovenaan wat groeniger is, en overloopt naar echt paars.



Deze foto’s zijn gemaakt op de derde dag dat de lak erop zat, er is wel wat lichte tipwear te zien maar de nagellak zit er verder nog prima op. Al met al vind ik deze lak een aanrader! Het is een bijzonder kleurtje en voor de prijs hoef je hem zeker niet te laten liggen. Hij kost 1,29 en is de krijgen bij de Kruidvat.


Wat vinden jullie van dit duochrome lakje?

2 opmerkingen:

Unknown zei

Vind het een mooie kleur! keer wat anders eigenlijk!

BudgetForBeauty zei

Ik vind hem zelf ook ook prachtig! Het kostte even wat tijd om er aan te wennen maar ik vind het echt een mooie kleur :D

Weekdeals (728x90)