maandag 23 mei 2011

Swatchmarathon Essence LE You Rock 1. - King of Mints

Deze week zal ik alle kleurtjes van de nieuwste LE van Essence behandelen. In sommige winkels zijn alle lakjes al uitverkocht, maar ik ben ook al in een Kruidvat geweest waar ze deze limited edition nog niet eens hadden staan.

Vandaag kies ik voor het lekkere zomers kleurtje King of Mints. Dit is een fris groen/blauw kleurtje, lekker licht, en perfect voor de zomer!
Kijk mee voor de swatches!

Het lakje lakt prettig en is snel droog. Wel had ik superveel laagjes nodig om het een beetje fatsoenlijk dekkend te krijgen, en doordat dit zo lang duurde werd ik een beetje slordig. Ik had er geen zin meer in :P. Ik heb hier geen topcoat bij gebruikt, en het lakje bleef dus ook niet zo lang zitten. De dag erna waren de eerste chips te zien, en de tweede dag heb ik de nagellak er maar weer afgehaald. Dit vind ik overigens helemaal niet erg, want ik wissel erg veel van nagellak, maar ik kan me voorstellen dat dit een nadeel kan zijn.



Dit lakje komt uit de Limited Edition You Rock! en is verkrijgbaar bij de Kruidvat voor 1,49.

Mijn nagels zijn er overigens niet zo goed aan toe, ik heb een hele droge huid rondom mijn nagels wat ook op de foto’s te zien is. Genoeg reden dus om mijn nagels wat vaker te verwennen!

Geen opmerkingen:

Weekdeals (728x90)