zondag 22 mei 2011

Weer een shoppingspree

Op de valreep toch nog even naar het nagelfestival geweest in de Kruidvat, en helaas voor mij weer niet zonder lakjes naar huis kunnen gaan. Ook ben ik naar de Etos en de Big Bazar geweest..

Dit is wat ik heb gekocht!


Op de foto zie je een aantal lakjes, wat gezichtsmaskertjes, wattenschijfjes en een proefpakketje van Dove.
De volgende lakjes heb ik gehaald (v.l.n.r.)
Catrice:
400 Blue Cara Ciao (niet op de foto)
530 Up in the Air
410 Pool Part at Night
370 Just Berried

Essence:
64 Trendsetter
59 Purple Diamond
55 Let's Get Lost

Verder zie je op de foto ook nog 3 maskertjes, ik heb een abrikozen, een kiwi en een mango maskertje gehaald. Leek me lekker zomers!

Ook werd er een proefpakketje van de nieuwe Dove Deeply Nourishing douchegel uitgedeeld, deze heb ik dus eigenlijk niet gekocht, maar hier smokkel ik maar eventjes mee ;).



Geen opmerkingen:

Weekdeals (728x90)