zaterdag 13 augustus 2011

In the spotlight… Scrub



In the spotlight geeft dat ene product net het beetje extra aandacht wat het nodig heeft!
Vandaag wil ik het hebben over scrubben. Buiten dat het heerlijk is, is het ook nog eens goed voor je huid. Door te scrubben verwijder je oude huidcellen, en stimuleer je de doorbloeding van je gezicht.


Ook bij scrubgel is het belangrijk dat je er eentje kiest die bij je huidtype past. Ook is het belangrijk om rekening te houden met de meest gevoelige delen van je gezicht, namelijk de huid rond je ogen.

Ik heb zelf verschillende scrubs die me allemaal goed bevallen. Ik zal ze hieronder kort bespreken.

Freeman Facial Creamy Scrub Apricot.
Een heerlijke romige scrub met kleine pitjes die niet zeer doen. Mijn gezicht is superzacht na gebruik en ruikt nog lang naar abrikoosjes.

Kruidvat Abrikozenscrub
Deze scrub is ook met abrikozenpitjes, al zijn die wat grover. Hierbij moet je dus iets voorzichtiger zijn in je gezicht, maar ook deze scrub laat mijn gezicht echt superzacht aanboelen.

Freeman Raspberry Gel Scrub
Een scrub die erg lekker naar framboos ruikt. Deze scrub bevat hele kleine scrubdeeltjes. Enige nadeel is dat dit een hele dunne gel is.








Zoek een scrub die goed bij je huidtype past, die dus niet te uitdrogend is voor je huid, en absoluut niet zeer doet als je hem gebruikt. Je kunt zelf bepalen hoe vaak je je scrub wilt gebruiken, maar zo’n 2 keer in de week moet voldoende zijn.



Bronnen afbeeldingen

Geen opmerkingen:

Weekdeals (728x90)