donderdag 11 augustus 2011

NOTD#8 - Essence Most Wanted



Een mooi bruin kleurtje, daar was ik naar op zoek. Ik stond weer eens een beetje voor het Essence-schap te dralen, tot mijn oog op dit lakje viel. Vooral toen ik ook nog overal de gele kortingstickers zag twijfelde ik geen moment meer, en besloot hem in mijn mandje neer te leggen. Ik was erg benieuwd hoe dit lakje er uit zou zien op mijn nagels.
Kijken jullie mee?





Ik vind het een supermooi kleurtje op mijn nagels! Echt een fijne choco-herfstkleur, wel een beetje te donker voor deze zomer.

Ook dit lakje is normaal voor 1,79 te krijgen, maar omdat het uit het assortiment gaat (zie hier) is hij bij de Kruidvat te krijgen voor de helft van de prijs. Je kunt deze lakjes wel alleen vinden bij de Kruidvat met het dubbele Essence-schap.

Geen opmerkingen:

Weekdeals (728x90)