dinsdag 3 januari 2012

Gelukkig Nieuwjaar!!

Ten eerste wil ik jullie allemaal een gelukkig, gezond en mooi 2012 toewensen.
Een frisse start... Dat is een van mijn goede voornemens voor 2012.

Mijn internet heeft een een tijdje uitgelegen, en toen alles eindelijk weer gemaakt was, had ik het zo verschrikkelijk druk. Helaas heb ik mijn blog toen ernstig verwaarsloosd.

Ook nu heb ik het erg druk met school en werk, en alles wat daarbij komt kijken. Daarom leg ik de lat voor mezelf nu minder hoog, en ga ik niet meer iedere dag updaten. Ik zal beginnen met 3 keer in de week een artikel, en zo gauw ik meer tijd heb verschijnen er natuurlijk ook nieuwe artikelen. Dit doe ik ook omdat ik wil voorkomen dat ik de artikelen te kort ga maken, er niet genoeg aandacht aan besteed of ,zoals nu het geval is, een aantal maanden niks meer plaats. Ik hoop dat jullie dit een beetje kunnen begrijpen.


Geen opmerkingen:

Weekdeals (728x90)