donderdag 18 augustus 2011

Review: The Body Shop – Banana shampoo

Ook ik moest hier natuurlijk een keer aan geloven. De bananen shampoo en conditioner van de Body Shop. Ik heb zoveel positieve verhalen gehoord en gelezen hierover dat ik erg nieuwsgierig werd. Ook gebruik ik regelmatig een haarmaskertje van banaan, wat super werkt voor mijn haar, dus een shampoo/conditioner met gepureerde banaan leek me heerlijk. Deze shampoo kost 5 euro, en is onderdeel van de Eighties Beauty Classic lijn. Voor 1 artikel uit die lijn betaal je 5 euro, voor 2 artikelen 9 euro. Kies je er nog een derde artikel uit de Eighties Beauty Classic-lijn, dan betaal je 12 euro.
Wil je weten wat ik er van vind?


Wat is het?
De site van de Body Shop zegt het volgende:
Een onweerstaanbare shampoo die mild reinigt en het haar zacht, soepel en verzorgd laat aanvoelen. Geschikt voor elk type haar, met name normaal tot droog. Het is een Eighties Beauty Classic van The Body Shop®, oorspronkelijk gelanceerd in 1990 – en nu verbeterd met Community Trade-bananenpuree en in een fles van 100% gerecycled plastic!’
Het is dus een shampoo met gepureerde banaan erin.

Hoe gebruik ik het?
Zoals een normale shampoo, onder de douche.

Het effect?
Een milde shampoo is het zeker, er komt weinig schuim vrij. Dit is gelijk een van de weinige kleine minpuntjes die ik kan bedenken. Toen ik de shampoo uitspoelde maakte ik mij even zorgen, omdat mijn haar redelijk stug aanvoelde. Dit verdween echter toen mijn haar opdroogde. En de geur… in 1 woord…. Goddelijk! Echt een superlekkere bananengeur. En dan heb ik het niet over de snoepbanaantjes, maar gewoon echt de lekkere fruitbananengeur.

Zou ik dit product nog een keer kopen?
.Ja, ik ben echt fan van deze shampoo. Heerlijk!

 

Product: 8/10
Prijs: 5/10
Gebruiksgemak: 8/10
Verpakking: 7/10 (saai maar wel van gerecycled plastic!)
Eindoordeel: 7





Geen opmerkingen:

Weekdeals (728x90)