donderdag 5 januari 2012

Review: Essence - SOS Nail Care Balm

Ineens zag ik ze, de nagelverzorgings-spullen van Essence. Een goed verzorgingsproduct voor weinig geld is altijd mooi meegenomen natuurlijk, en mijn nagels zijn er nu echt wel aan toe.

Ik besloot wat dingetjes mee te nemen. Deze zal ik hier de komende tijd reviewen.



Ik begin met de SOS Nail Care Balm. Zoals ik jullie hier al vertelde vind ik verzorgde nagels erg belangrijk. Nagelriemen zijn daarbij een vaak vergeten onderdeel, terwijl dit je nagel-look toch echt af maakt. Het product wat ik nu gebruik is van Catrice, en is al uit de vaste collectie verdwenen, en ik ben dus altijd op zoek naar een goede budget vervanger. 

Wil je weten wat ik ervan vind?







Wat is het?
Het is een klein potje met een dikke vete balsem erin. Het product heeft een lichte geur die ik persoonlijk erg lekker vind. De beschrijving op het potje geeft aan dat dit voor droge nagelriemen en broze nagels is. Het zou je nagelriemen en nagels voeden, en zo voor gezondere nagelriemen en sterkere nagels zorgen

Hoe gebruik ik het?
Ik gebruik dit product iedere dag. Ik smeer mijn nagelriemen en nagels er lekker dik mee in, en masseer de balsem goed in. Na een half uurtje is het meeste ingetrokken. Je kunt dan je nagelriemen voorzichtig terugduwen met een bokkepootje. Dit doe ik zelf natuurlijk niet iedere avond.



Het effect?
Deze balsem zorgt zeker voor lekker zachte nagelriemen, die er gezond uitzien. Het effect op mijn nagels merk ik niet zo zeer eigenlijk, maar dit hoeft ook niet. Ik heb dit potje namelijk puur voor mijn nagelriemverzorging gekocht.

Zou ik dit product nog een keer kopen?
Ja, mijn nagelriemen worden er lekker zacht van, en voor de prijs vind ik het een goed product.

Product: 8/10
Prijs: 8/10
Gebruiksgemak: 7/10
Verpakking: 7/10
Eindoordeel: 7,5

Geen opmerkingen:

Weekdeals (728x90)