vrijdag 6 januari 2012

Favoriete Series


De kerstvakantie zit er helaas alweer bijna op! Ik heb erg veel moeten leren voor mijn opleiding (helaas begin ik het nieuwe jaar gelijk met tentamens), maar niks is lekkerder dan op de bank een serietje kijken als afwisseling! Ook samen met mijn vriend volg ik verschillende series. Het leek mij leuk om jullie eens een paar van deze series te laten zien. Ik heb onderscheid gemaakt tussen 2 soorten series, omdat ik ook echte vrouwenseries kijk.





Buffy
Tja, wat kan ik hierover zeggen. Dit is een van mijn all-time favorieten. De eerste 2 a 3 seizoenen vind ik wat minder bijzonder, maar daarna wordt de serie echt zo goed! Hij heeft alles, ik kan er vrolijk van worden, maar ook intens verdrietig. Heerlijk om aan te zetten en nergens meer aan te denken!

Angel
De spin-off van bovenstaande serie, en ook deze is steengoed. Tuurlijk zitten er wat mindere afleveringen bij, maar ik vind deze zo geweldig dat ik daar fijn doorheen kijk.


Supernatural
De serie gaat over 2 broers die tegen het bovennatuurlijke ‘evil’ vechten. Deze kijk ik samen met mijn vriend, en wij vinden het allebei een van de betere series. Buiten dat de broers prettig zijn voor het oog, vind ik de verhaallijn ook super! Het is een beetje een supernatuurlijke horrorserie, dus je moet er wel echt van houden.

Bones
Een politieserie met David Boreanaz (Angel)! Wat wil je nog meer! Vooral de chemie tussen sociale Booth en de sociaal-niet-zo-sterke Brennan is geweldig! Ik kan weinig zeggen zonder van alles te verklappen, dus dat doe ik dan ook niet.

How I Met Your Mother
Een comedyserie die ik niet vervelend vind! Een aflevering duurt zo’n 20 minuten, en dat is precies hoelang ik deze series ook leuk vind. Ik heb wat minder met comedyseries die eindeloos lang over hetzelfde doorgaan, en dat is bij deze serie absoluut niet.


Dan hebben we natuurlijk ook nog de echte vrouwenseries! Ook deze kijk ik graag.


Pretty Little Liars
Op deze serie ben ik helemaal verliefd! Een beetje mysterieus, en daar houd ik van. Ook vind ik het 4 prachtige meiden, en ben ik (heel stom klinkt dit) lichtelijk obsessed met hun nagellak. Vaak zie ik daar namelijk een kleurtje voorbij komen, en krijg ik ineens ongelooflijk veel zin om die kleur nagellak op te doen (of een kleur die erop lijkt).

The Secret Circle
Een serie die ik deze vakantie heb ontdekt, en ook in 1 ruk heb afgekeken (in ieder geval alle afleveringen die er waren). Ik houd van mysterieuze series, die een bovennatuurlijk tintje hebben.

The Vampire Diaries
Deze heb ik herontdekt! Ik was het op een gegeven moment zo zat dat ik elke keer een week moest wachten, dat ik gestopt ben met kijken. Ik ben nu vol spanning aan het wachten totdat het seizoen 3 is afgelopen, zodat ik deze in 1 ruk af kan kijken.

The Lying Game.
Ook een serie die ik deze vakantie heb ontdekt. Erg leuk en spannend! Ook dit is weer een lichtelijk mysterieuze serie. Love it!




Ik heb nog veel meer series waar ik van geniet, maar dit zijn er toch wel een paar die bovenin mijn lijst staan.


Alle filmpjes zijn afkomstig van YouTube.


Geen opmerkingen:

Weekdeals (728x90)