woensdag 25 januari 2012

Review: The Body Shop – Banana conditioner.


Hoewel het artikel van de Banana Shampoo van The Body shop al een flinke tijd terug is geplaatst wilde ik jullie het artikel over de bijbehorende conditioner ook zeker niet te onthouden.



Ben je benieuwd of deze mij evengoed beviel als de shampoo?



Wat is het?
Een conditioner. Hierover zegt de site het volgende:
‘Een heerlijke, romige conditioner die verzorgend werkt en het haar zacht, glanzend en gemakkelijk te kammen maakt. Geschikt voor elk type haar, met name normaal tot droog. Het is een Eighties Beauty Classic van The Body Shop®, oorspronkelijk gelanceerd in 1988 – en nu verbeterd met Community Trade-bananenpuree en in een fles van 100% gerecycled plastic!’

Hoe gebruik ik het?
Zoals een gewone conditioner, onder de douche.

Het effect?
Ik zeg het maar weer eens… OMG, wat een heerlijk spul is dit! Ook hier na het uitspoelen vond ik mijn haar erg stug aanvoelen, en dacht ik dat mijn haar gewoon niet zo fijn reageerde op deze conditioner. Maar weer, hoe droger mijn haar werd, hoe zachter het aan begon te voelen. Het resultaat was echt zijdezacht, glanzend haar! Enige minpuntje vond ik dat de geur helaas zo snel was verdwenen.

Zou ik dit product nog een keer kopen?
Ja! Zeker in combinatie met de shampoo is dit een superboost voor mijn haar! Deze twee producten gaan dus tot mijn vaste stash behoren!

Product: 9/10
Prijs: 5/10
Gebruiksgemak: 8/10
Verpakking: 7/10
Eindoordeel: 7+


De shampoo en conditioner kosten 5 euro per stuk, en zijn onderdeel van de Eighties Beauty Classic lijn. Voor 1 artikel uit die lijn betaal je 5 euro, voor 2 artikelen 9 euro. Kies je er nog een derde artikel uit de Eighties Beauty Classic-lijn, dan betaal je 12 euro.


Afbeelding

Geen opmerkingen:

Weekdeals (728x90)