zondag 19 augustus 2012

Shoplog Kruidvat, Bigbazar en Aldi

Gisteren ben ik (voor mijn doen) weer eens verschrikkelijk gaan shoppen!

Ik kwam thuis met een tas vol spullen.. Me was very happy!




Als eerste ben ik naar de Aldi gegaan en kocht daar de Biocura tonic. Deze ga ik uittesten, ik heb ook al 2 creme's van Biocura waar ik dik tevreden over ben, dus ik heb hoge verwachtingen!

Vervolgens ben ik bij de Kruidvat geweest en daar kocht ik het volgende:
Essence Quattro oogschaduw - Over the Taupe!
Catrice Made to stay oogschaduw in de kleur Mauviestar
Catrice mono oogschaduw in de kleur I like to Mauve it!
Catrice lakjes nummers: 890 How I Matt Your Mother, 900 Steel My Heart en 905 Steel My Soul
Van de Cubana collectie nam ik ook 2 dingetjes mee, namelijk het lakje C03 Salsa Cubana en de bronzer (naamloos).

Omdat ik de laatste tijd weer wat last heb van onzuiverheden (en er een aanbieding was) besloot ik de Clearasil Ultra Rapid Action Pads mee te nemen. Ook zijn mijn reinigingsdoekjes op, deze heb ik voor noodgevallen altijd in huis, dus hier nam ik ook weer een pakje van mee.

Ook heb ik de BB-cream van LÓréal (Nude Magique) meegenomen, deze staat helaas niet op de foto. Ik had al meerdere testertjes hiervan geprobeerd, en hij beviel me echt heel goed. Over deze BB cream ga ik zo snel mogelijk een review schrijven. Als allerlaatste heb ik het Youth code serum meegenomen van L'Oréal. Dit was serieus wel een rib uit mijn lijf en volgens mij het duurste product wat ik ooit heb gekocht! Deze ga ik vanaf nu ook testen.

Op de weg naar huis dook ik nog even snel de Big Bazar binnen. Hier scoorde ik 2 nagellakremoverpadsdoosjes (zeg je dat zo), en een zonnebrand olie van L'Oréal (staat niet op de foto). Deze kostte daar flink wat euro's minder.

Komende week kun je dus wat reviews en swatches verwachten van deze producten. Ik heb niet bijgehouden hoeveel ik in totaal heb uitgegeven (eerlijk gezegd durf ik dat niet als ik kijk naar de BB cream en dat serum), maar in de reviews komt ook te staan wat ik voor het product heb betaald.

Geen opmerkingen:

Weekdeals (728x90)