maandag 13 augustus 2012

Update Review: Essence - SOS Nail Care Balm


Een tijd geleden schreef ik dit artikel over de SOS nail care balm van Essence. Daarbij gaf ik aan dat het weinig voor mij nagels deed. Ik denk dat ik hier op terug moet komen.






Ik heb gedurende 2 weken mijn nagels meerdere malen per dag uitgebreid ingesmeerd met deze balsem. Ik heb het potje in mijn tas gestoken bij de lipbalsems die ik altijd meeneem, zodoende kon ik het niet vergeten (lipbalsem gebruik ik regelmatig op een dag).

Nu, na 2 weken gebruik, heb ik het idee dat mijn nagels er echt beter aan toe zijn! Ze zijn gladder, ik heb geen vervelende laagjes meer die eraf komen, en ze scheuren niet snel! Ook heb ik het idee dat ze echt sneller groeien!

Dit potje heb ik dan ook voortaan standaard in mijn tas zitten. Het is na 2 weken nu zelfs routine geworden om zo'n 3x per dag deze balsem te gebruiken (tegelijkertijd met mijn lipbalsem)









Bij deze krijgt de SOS Nail Care balm dus een nieuwe beoordeling!

Product: 9/10
Prijs: 8,5/10
Gebruiksgemak: 7/10
Verpakking: 7/10
Eindoordeel: 7,9

Geen opmerkingen:

Weekdeals (728x90)