zondag 26 augustus 2012

NOTD #12- Soort van nailart

Ik en nagellak zijn onafscheidelijk.. Ik en nailart wat minder. Ik vind het altijd prachtig, maar verder dan wat Konad en kranten kom ik niet. Afgelopen week trok ik echter de stoute schoenen eens aan en begon wat uit te proberen. Helaas voor mij mislukte dit aardig, maar ik vond het toch de moeite waard om het resultaat hier te plaatsen.


Ik probeerde om Mini Mouse nageltjes te maken, gebaseerd op haar jurkje en het strikje in haar haar!


Ik begon met een french manicure in het rood. Toen probeerde ik witte stippen er op te zetten. Die rare vellen op mijn nagels is mijn basecoat. Ik heb een plakbandje over mijn nagels geplakt om een 'rechtere' lijn te kunnen trekken. Helaas trok ik met het plakbandje ook mijn nagellak er af.

De stippen gingen aardig, het probleem kwam bij het strikje. Ik ben echt een ramp met dingetjes kunnen tekenen, maar misschien komt het wel omdat ik het met de verkeerde tools deed. Mijn stripers hebben nl beide een uitstekend haartje en ik kon zo gauw geen schaar vinden. Nadat ik het eerst toch eigenwijs met de stripers probeerde ben ik daarna overgegaan op haarspeldjes (bobbypins), en heb ik het eroverheen nogmaals geprobeerd. Dat had ik al helemaal niet moeten doen.

Maar goed.. Zie hier het eindresultaat!



Ook al zijn ze aardig mislukt, ik vind ze wel enorm schattig! Nog een paar oefenpogingen en ik heb het onder de knie!



Geen opmerkingen:

Weekdeals (728x90)