dinsdag 16 augustus 2011

The three budgetiers...





Hierin zet ik mijn persoonlijke top 3 van beauty-producten, die ook nog eens lekker budgetproof zijn. Deze producten heb ik in Juli allemaal uitgeprobeerd, vandaar dat het de three budgetiers van juli zijn





3. Essence – You’re a Heartbreaker.
Wat een heerlijke nagellak is dit zeg! Een mooi kleurtje en een fijne substantie om mee te lakken. Kijk hier voor een uitgebreidere review. Deze nagellak kost 1,79 en is te krijgen bij de Kruidvat.








2. Hema – Handcreme
Een product waar afgelopen week een review over is verschenen. Een heerlijke budget handcrème, die mijn handen echt superzacht maakt en goed verzorgt. Deze handcreme kost nog geen 2 euro en is te koop bij de Hema.







1. Essence – Nail Art express dry drops
En dan  het product wat met stip op nummer 1 staat, en waar ik niet meer zonder kan! De express dry drops van Essence. Ook hier is toevallig afgelopen week een review van verschenen, maar ik kan echt niet meer zonder! Deze is volgens mij voor 1,99 te krijgen bij de Kruidvat.



Geen opmerkingen:

Weekdeals (728x90)