zondag 1 mei 2011

Shoppingspree Part 1

Helaas is er iets fout gegaan met het uploaden van mijn artikelen.. Sorry hiervoor!

Deze week vertelde ik jullie over de kortingsactie bij de Kruidvat. Vandaag ben ik naar de Kruidvat gegaan (naar 2 eigenlijk) en heb ik ingeslagen... echt letterlijk :$. ik heb 16 lakjes en dergelijke gehaald.. en eigenlijk ben ik nog niet klaar..
 Een hoop daarvan stonden op mijn wishlist.

Ik heb alle lakjes van de LE You Rock! van Essence. Deze LE stond echt net een uurtje in de schappen vertelde het meisje achter de kassa. Ik vond ze allemaal supermooi en voor 1,49 per stuk zou ik ze sowieso al niet laten liggen.
Van links naar rechts zijn dit de kleuren:
01 cut off the beige, 02 love, peace and purple, 03 kings of mints, 04 let me in pink en 05 speed of light blue

Verder heb ik van essence 2 duochrome lakjes mee weten te nemen, de derde staat nog op mijn wishlist. De lakjes die ik nu in mijn bezit heb zijn de lakjes:


43 where is the party en 52 out of my mind.
Ik ben erg benieuwd naar deze lakjes en zal ook snel swatches plaatsen als ik deze heb gemaakt!

Verder heb ik van Essence ook het lakje Can't cheat on me (rechts op de foto) gehaald, hier heb ik laatst op een blog een swatch gezien en deze vond ik toch wel erg gaaf! Ook het mooie pastelkleurtje found my love trok mijn aandacht. Deze heb ik dan ook snel mijn mandje ingegooid.


Natuurlijk kon ik niet weg voordat ik bij het Catriceschap had gekeken. Nu de nieuwe lakjes volop in de winkel liggen kan ik mijn collectie langzaamaan bijvullen. Helaas waren veel lakjes al weg, maar ik heb er alsnog 4 kunnen bemachtigen.


van links naar rechs zijn dit
020 Cotton Candy at the Eiffel Tower
330 Absolutely Chinchilly!
430 Purpelized
500 Sir! Yes, Sir!

Ook deze zal ik voor jullie swatchen en zo snel mogelijk laten zien!

Verder heb ik ook nog andere nagelproducten gehaald, zoals een ultra shine top coat van Rimmel, een 5in1 lakje van Rimmel (basecoat, topcoat en een nagelversterker ed.) en de Essence Express dry drops.


Ik heb nog een aantal dingen op mijn wishlist staan, dus ik ga vanmiddag (het is koopzondag hier) toch maar weer eens kijken. Hopen dat er misschien het een en ander aangevuld is.


Hebben jullie nog wat leuks kunnen bemachtigen?

Geen opmerkingen:

Weekdeals (728x90)